پروژه مالی صنایع کاغذ سازی نوظهور

دانلود پایان نامه های رشته حسابداری همه گرایش ها

دانلود متن کامل پایان نامه های رشته حسابداری همه گرایش ها (بورس اوراق بهادار-حسابداری دولتی مالی صنعتی)

به وبلاگ من خوش آمدید

:: اسپرت اریو
:: اپشن اریو z300
:: کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود پایان نامه های رشته حسابداری همه گرایش ها و آدرس thesis-accounting.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:








پروژه مالی صنایع کاغذ سازی نوظهور

در این پست می توانید متن کامل این پایان نامه را  با فرمت ورد word دانلود نمائید:

 

 برای دیدن لیست تمام فایل های دانلودی رشته حسابداری در سایت ما می توانید اینجا کلیک کنید.

مقدمه

با یاری خداوند و همکاری استاد ارجمندم تلاش کردم در حرفه تحصیلی خود به مراتب بالاتری از معلومات برسم. این تحقیق به منظور آشنایی بیشتر بنده و دانشجویانی که این تحقیق را مطالعه می کنند می باشد. مطالب مطروحه در فصول مختلف این تحقیق بر شیوه حسابداری و قوانین بکار گرفته شده یک شرکت دستمال کاغذی تاکید دارد. با تشکر صمیمانه از استاد ارجمندم که مرا یاری دادند تا با انجام این تحقیق به درک بالاتری از حرفه حسابداری و کاربرد تئوریهای حسابداری در مکان کار بصورت عملی برسم. در این تحقیق آیین نامه ها، شیوه مدیریتی شرکت مذکور، دستورالعملها ، صورتهای ملی و انواع مختلفی از نحوه حسابداری مالی و صنعتی به چشم میخورد. با یاری عوامل مربوطه بخصوص استاد گرامی صادقانه اظهار می کنم با ایان رسیدن وظیفه ام سطح بالاتری از معلومات را کسب نموده ام و مطالعه این تحقیق را به دانشجویان عزیز پیشنهاد می کنم. بخشی از محتویات این تحقیق از معتبرترین متون حسابداری صنعتی و مالی سازمان حسابرسی و مولفان برجسته ای برگرفته شده و همین طور شامل اطلاعاتی کاربردی در اولین و بزرگترین شرکت دستمال کاغذی تاسیس شده در ایران می باشد که همگام با اصول و استانداردهای روز حسابداری می باشد. در پایان این سرآغاز از تمام کسانی که مرا یاری نمودند بخصوص استاد محترم و تلاشگرم نهایت تشکر را دارم.

تاریخچه فعالیت شرکت

صنایع کاغذ سازی نوظهور (شرکت سهامی عام) درتاریخ 28/08/1340 تحت شماره 7987 در اداره کل ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده و براساس پروانه بهره برداری شماره 50666 مورخ 04/09/1348 بعنوان اولین و بزرگترین تولید کننده محصولات کاغذی بهداشتی در ایران شروع به فعالیت نموده است. فعالیت اولیه شرکت قبل از شروع به بهره برداری از سال 1329 شمسی با وارد کردن محصولات کاغذی بهداشتی کلینکس که تحت لیسانس شرکت کمبرلی کلارک امریکا قرار داشته آغاز و برای اولین بار این نوع محصولات را وارد بازار ایران نمود. پس از آن در سال 1340 شمسی با وارد کردن ماشین آلات تبدیلی اقدام به بسته بندی محصولات کاغذی بهداشتی و نهایتاً از سال 1348 با راه اندازی اولین کارخانه تولید کاغذ تیشو گامی موثر و بزرگ در راه خودکفایی و پیشبرد صنایع سلولزی و بهداشتی کشور برداشته شد.

در سالهای بعد همگام با افزایش تقاضای داخلی وهمچنین اهداف شرکت در خصوص ورود به بازارهای بین المللی طی دو مرحله با توسعه و افزایش سرعت ماشین آلات نسبت به افزایش ظرفیت تولید کارخانه اقدام گردیده است.

صنایع کاغذ سازی نوظهور (شرکت سهامی عام) درتاریخ 28/08/1340 تحت شماره 7987 در اداره کل ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. در سال 1359 شرکت مشمول بند « ج« قانون حفاظت وتوسعه صنایع ایران گردید و مدیریت آن بر عهده سازمان صنایع ملی ایران قرار گرفت. ضمن آنکه بموجب حکم شماره 2-298-544 مورخ 02/11/1371 دیوان داوری لاهه، مالکیت 5/93 درصد سهام متعلق به خانواده جیمس.ام. سقیع (سهامداران قبلی) به دولت جمهوری اسلامی ایران ( سازمان صنایع ملی ایران) انتقال یافت.

در سال 1372 سرمایه شرکت از مبلغ پنجاه میلیون ریال به مبلغ یک میلیارد و هشتصد میلیون ریال معادل یک میلیون و هشتصد هزار سهم یکهزار ریالی افزایش یافت.

براساس قرارداد شماره 8381/6004512 مورخ 12/05/1373 سازمان صنایع ملی ایران اقدام به واگذاری سهام خود به میزان 6264 درصد به بخش خصوصی نمود لیکن این قرارداد بموجب مصوبه مورخ 06/07/1376 شورای سازمان صنایع ملی ایران لغو و مجدداً سهام مزبور به مالکیت سازمان صنایع ملی ایران منتقل گردید.

مرکز اصلی شرکت در تهران واقع است.

موضوع شرکت

موضوع شرکت براساس ماده 2 اساسنامه عبارتست از تاسیس کارخانه تولید کاغذ تیشو و تبدیل آن به انواع محصولات کاغذی و بهداشتی، واردات مواد اولیه و ماشین آلات مربوط به کارخانه، فروش و صدور محصولات تولید شده کارخانه و واگذاری نمایندگی پخش و توزیع در تهران و شهرستانها و انجام کلیه امور بازرگانی مربوط به موضوع بالا ومشارکت در شرکتهای تولیدی دیگر.

مرکز اصلی شرکت

مرکز اصلی شرکت براساس ماده 4 اساسنامه شهر تهران می باشد و هیئت مدیره می تواند عندالقضاء محل شرکت را تغییر داده و شعبه و نمایندگی در سایر نقاط تاسیس نماید. در تاریخ 01/07/1350 دفتر مرکزی به محل کارخانه واقع درجاده قدیم کرج انتقال یافته.

2-1 فعالیت اصلی شرکت

موضوع فعالیت شرکت طبق ماده 2 اساسنامه عبارتست از تاسیس کارخانه تولید کاغذ تیشو و تبدیل آن به انواع محصولات کاغذی و بهداشتی به موجب پروانه بهره برداری شماره 50666 مورخ 04/09/1348 که توسط وزارت صنایع و معادن صادر شده، بهره برداری از کارخانه شرکت با ظرفیت 1800 تن کاغذ در سال از نیمه اول سال 1348 آغاز شده است. در حال حاضر به استناد نامه شماره 318680/10484/200 مورخ 15/04/1368 معاونت صنعتی و بهره برداری از وزارت صنایع ظرفیت تولید کاغذ به میزان 4500 تن در سال افزایش یافته است.

 شرح فرایند تولید پوشاک کامل بچه

ابتدا خیر فلاف در یک آسیاب حلاجی و سپس روی دو عدد درام فرم دهنده قرار میگیرد در همین حال پودر جاذب با آن مخلوط شده وخمیر به صورت ممتد روی یک لایه تیشو کریر می نشیند.

از سوی دیگر نوعی نان وون آب گریز به نام Leg-cuf یا لایه عمومی پس از قرار گرفتن دو رشته کش قیطانی و تا شدن دو لبه آن بوسیله چسب مخصوصی روی یک لایه نان وون معمولی ( آب دوست) می نشیند ( دو طرف این نان وون) سپس این مجموعه درحرکت به سمت جلو در فواصل معینی آغشته به چسب مخصوصی جهت چسبانیدن کش کمر یا Waist elastic band می شود. از قسمت زیرین ماشین نیز یک لایه بک شیت پس از چسبیدن چسب گلدار در فواصل معین و سپس آغشته شدن نوعی چسب در سراسر سطح آن از قسمت زیر به خمیر و نان وون از رو به خمیر چسبیده و یک پک درست می شود که چسبهای بغل Side tape نیز به دو طرف آن چسبیده سپس با تیغه برش به فرم خاصی برش و سپس تا می شود و در نهایت به تعداد مورد نظر در کیسه های پلاستیکی بسته بندی می گردد.

شرح فرایند تولید دستمال کاغذی چینی

ابتدا دو عدد رول تیشو با عرض 120 سانتیمتر روی جایگاه مخصوص خود قرارگرفته و هر دو لایه کاغذ توسط اراتور از مسیرهای خاصی عبور داده شده وارد غلتکهای بخش emboss شده و پس از آج زنی روی کاغذ از زیر تیغه های برش مدور عبور کرده و به شش قسمت مساوی به عرض 20 سانتی متر برش خورده و سپس هریک از لایه ها توسط تیغه های برش مخصوص به طول 5/20 سانتیمتر برش خورده و بلافاصله روی سیلندر وکیوم می نشیند و سپس توسط تا کننده هایی به صورت زیگزاگ تاشده و به طور مرتب از ماشین خارج می شود. ضمناً در این اثنی علامت زن به تعداد دلخواه شمارش نموده و علامتی جهت جدا نمودن بسته ها ایجاد می نماید. پس از برش و جداسازیهر 200 برگ و یا 0000 توسط کارگر در جعبه قرار گرفته و جعبه به منظور چسبانیدن دو طرف آن روی دستگاه چسب زن قرار گرفته و در انتهای خط عبه ها به تعداد معین در کارتن یا کیسه نایلونی جمع آوری می گردند.

شرح فرایند تولید نوار بهداشتی بالدار

مواد اولیه مورد نیاز نظیر رولهای خمیر فلاف، رول بک شیت، رول نان وون و دو نوع چسب مورد نیاز و همچنین رولهای کاغذ سیلیکون Center و باله ها در جای خود قرار می گیرند.

خمیر فلاف پس از آسیاب شدن در یک آسیاب و اختلاط با مقدار معینی پودر جاذب در قالبهای تعبیه شده روی محیط یک درام قرارگرفته و شکل می گیرد.

از سوی دیگر نان وون پس از آغشته شدن به چسب در زیر قالبهای خمیر فوق الذکر قرار گرفته وی ک لایه بک شیت چسب خورده نیز روی خمیر را می پوشاند بدین ترتیب خمیر بین دو لایه نان وون و بک شیت حبس شده و از زیر یک غلتک پرس عبور کرده برای افزایش قدرت جذب دو خط پرس روی خمیر ایجاد می شود. ضمن اینکه قبل از آن دور تا دور په دوخت حرارتی می شود. سپس جهت برش از زیر یک عدد تیغه برش و سندان مربوطه عبور می کند بالاخره به تعداد معین ( ده دعدد) دسته بندی و جهت بسته بندی در پاکت نایلونی در یک کانال به سمت جلو حرکت می کند.

بررسی شرح وظایف در واحد حسابداری (مالی- صنعتی)

از جمله اقادامات بنده در واحد حسابداری مالی و صنعتی که در پیشرفت اهدافم از جمله به پایان رساندن تحقیق خود بشرح زیر می باشد:

  • نحوه محاسبه کامل حقوق و دستمزد کارکنان- آشنایی با تعرفه های سال جاری در ارتباط با حقوق و دستمزد- آشنایی با نرم افزار مدیریت وحسابداری حقوق و دستمزد – نحوه کار با رایانه در خصوص حقوق و دستمزد- آشنایی با نحوه ثبت حسابداری حقوق و دستمزد از جمله محاسبه بیمه- مالیات- اضافه کاری و …
  • آشنایی با نحوه تنخواه گردان شرکت- آشنایی با نحوه ثبت حسابداری تنخواه گردان- نحوه رسیدگی به اسناد مثبته مرتبط با تنخواه گردان و تطبیق اسناد مثبته با فاکتور هزینه ها ( لیست هزینه ها)
  • آشنایی با اسناد دریافتی و پرداختی ها و نحوه حسابداری دریافتها و پرداختهای وجه نقد
  • آشنایی با کاربرد نرم افزار پاراداکس- چگونگی کار با این نرم افزار- نحوه وارد کردن اطلاعات اسناد دستی به کامپیوتر
  • آشنایی با (Sort) اسناد و مدارک- Sort کردن اسناد و مدارک طبق تاریخ ها، شماره های اسناد و نوع اسناد و مدارک می باشد.
  • ثبت کردن اسناد حسابداری مرتبط با انواعی از رویدادهای مختلف- رسیدگی توزیع درست هزینه ها
  • آشنایی با صورت مغایرات بانکی و نحوه رسیدگی به آنها
  • آشنایی با حواله ها، رسیدها، فاکتورهای خیرد و فروش
  • مطالعه گزارش هیئت مدیره سال قبل- آشنایی کامل صورتهای مالی- یادداشتهای توضیحی صورتهای مالی
  • آشنایی با رییز اطلاعات مثل: تعداد کارکنان با میزان تحصیلات آنها و سمت آنها- انواع تولیدات شرکت- نحوه آمار دهی اطلاعات- مطالعه اساسنامه شرکت
  • آشنایی کامل با استهلاک داراییها- نوع مستهلک کردن دارایی های شرکت و نحوه محاسبه استهلاک داراییها
  • آشنایی با کدینگ حسابها و حساب مراکز

براي دانلود متن كامل پايان نامه اينجا كليك كنيد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط admin در چهار شنبه 2 تير 1395

مطالب پیشین
:: Swinburne Uni brings Web3 firms to class
:: برنامه ریزی موفق، واقع بینانه است
:: پایان نامه انتخاب استراتژی بازاریابی در بیمه  
:: پایان نامه ارشد : جایگاه زمان و مکان در فقه و حقوق مدنی
:: پایان نامه رشته حقوق با موضوع:ارزیابی حقوقی اجتماعی اجرت المثل کار زن در منزل
:: پایان نامه ارشد:بررسی جرم شناختی قتل عمد در شهرستان کوهرنگ در فاصله زمانی سال 1384 ...
:: دانلود پایان نامه ارشد رشته حقوق:بررسی جرم شناختی فروش مال غیر (انتقال مال غیر)
:: دانلود پایان نامه ارشد با موضوع:جعل اسناد هویتی و نقش آن در جرم کلاهبرداری
:: پایان نامه ارشد درباره:نقش دادستان در پیشگیری از جرایم علیه اطفال با تاکید بر اسناد ...
:: دانلود پایان نامه ارشد رشته حقوق:بررسی جرم پول‌ شویی در نظام بانکی
:: دانلود پایان نامه ارشد:بررسی علل بازگشت محکومان به زندان پس از طی یک دوره محکومیت
:: پایان نامه ارشد حقوق درباره:مسئولیت مدنی دولت در قبال لطمه به محیط زیست
:: پایان نامه حقوق با موضوع:عوامل موثر در افزايش جرم و بزهکاري از ديدگاه اسلام
:: پایان نامه ارشد درباره:نقش ریش‌سفیدان و معتمدان بختیاری در پیشگیری از وقوع جرم
:: پایان نامه ارشد بررسي رابطه عشق و بهزيستي روان شناختي با رضايت مندي از زندگي زناشويي
:: دانلود پایان نامه بررسي رابطه عشق و بهزيستي روان شناختي با رضايت مندي از زندگي زناشويي
:: دانلود پایان نامه ارشد:بررسي رابطه عشق و بهزيستي روان شناختي با رضايت مندي از زندگي زناشويي
:: پایان نامه ارشد نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در بهبود کیفیت آموزش
:: نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در بهبود کیفیت آموزش-دانلود پایان نامه ارشد
:: پایان نامه ارشد رشته روانشناسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در بهبود کیفیت آموزش


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by thesis-accounting